|
Tuesday, 20 May 2008 |
| | Žena ishranom može da utiče na vlastitu plodnost, odnosno da poveća ili smanji šanse za začeće, pokazala je studija sprovedena na Harvardu. Istraživanje je tokom osam godina pratilo preko 18.000 žena i rezultati navode na zaključak da visok unos belančevina životinjskog porekla povećava rizik od neplodnosti, dok suprotno deluju namirnice biljnog porekla, posebno mahunarke i orašasti plodovi. | |